Contracte Online
printr-un singur click
Sistem complex de management și gestiune
online al contractelor online
TESTEAZĂ GRATUIT
Pliabil pentru orice afacere...
Încearcă un cont GRATUIT eContracte
Întrebări frecvente
Află răspunsul la cele mai frecvente întrebări despre serviciul nostru
1. Este posibil să utilizez eContracte în diverse domenii?  
Da, poți folosi eContracte pentru documentele din orice domeniu de activitate
Aplicația are capacitatea de a se adapta la orice situație indiferent de domeniul de activitate sau de complexitatea documentului generat.
2. Pot să creez orice document cu eContracte?  
Prin eContracte poți crea orice document de care ai nevoie Documentele se pot edita (cap de document, cuprins și notă de subsol) și configura în funcție de nevoi, apoi se pot folosi oricând printr-un singur click.
Poți genera de la simple contracte de comodat sau prestări servicii până la documente contabile, de avocatură sau orice tip de document de o complexitate ridicată. Poți căuta printre zecile de șabloane din comunitate sau îți poți crea propriul tău șablon.
3. eContracte îmi generează număr de contract automat?  
Da, eContracte are integrat modul de registru electronic, astfel, pentru orice document generat poți atribui următorul număr automat, adăuga un număr personalizat, folosi un număr rezervat anterior sau poți refolosi un număr anulat.
4. Pot să expediez prin e-mail contractul generat cu ajutorul eContracte?  
Platforma eContracte are inclusă opțiunea de Trimitere document prin e-mail disponibilă imediat după crearea contractului și mereu în dosarul electronic creat pentru fiecare client în parte. Poți trimite un singur document sau mai multe, aferente aceluiași client, printr-un singur click.
5. eContracte mă notifică atunci când se apropie data de expirare a unui contract?  
Da, modulul Scadențar documente este inclus pentru orice utilizator eContracte și te notifică dacă un contract expiră în 30 de zile, dacă a expirat, dacă e semnat de tine sau de client și dacă nu l-ai trimis pe e-mail către client.
6. Este posibil să generezi contracte pentru mai multe firme în eContracte?  
Poți asocia unui singur cont mai multe identități (fizice sau juridice). La generarea unui contract aplicația te va întreba cărei identități îi aloci acel contract.
7. Pot să generez facturi folosind eContracte?  
Da, poți genera facturi aferente contractelor dintr-un singur click. Ai disponibil butonul Factura pentru fiecare contract și selectezi doar termenul de plată. Factura se va emite pe loc și o poți trimite la client. Setările facturilor (serii, TVA, unități de măsura) se pot configura pentru fiecare identitate în parte.
8. Este posibil să semnezi electronic contractul generat prin eContracte?  
În acord cu legislația UE și implicit a României, prin intermediul eContracte.ro poți semna electronic documentele (olograf sau digital fără token).
De la 1 iulie 2016 toate statele membre UE au adoptat regulamentul eIDAS, un regulament privind efectul juridic al semnăturilor electronice (Regulamentul 910/2014).
9. Clientul poate semna online contractul generat prin eContracte?  
Da, clientul poate semna electronic (olograf sau digital) documentul trimis de tine. Dacă tu ai semnat olograf și clientul va trebui să semneze tot olograf, și invers.
În acord cu legislația UE și implicit a României (Regulamentul 910/2014), prin intermediul eContracte.ro semnatarii vor primi pe e-mail un link către pagina de semnare pe care îl pot accesa cu orice navigator (Chrome, Firefox, Safari etc) pentru a semna online. Aceasta este o alternativă modernă la, de exemplu, trimiterea prin curier sau la tipărirea, semnarea și scanarea documentelor.
10. Ce tip de semnătură folosește eContracte?  
eContracte folosește semnătură electronică olografă și semnătură digitală.
Semnătura olografă este o semnătură scrisă de mână pe un dispozitiv electronic cu ar fi un dispozitiv mobil cu ecran tactil sau desenată cu mouse-ul sau pixul digital.
Semnătura digitală reprezintă un cod unic criptat alocat pentru fiecare document, ce îi redă unicitatea. Codul reprezintă combinația unică de dată, timp și cel care semnează criptate integral.
11. Cum se semnează un document folosind eContracte?  
a) Utilizatorul semnează documentul la generare și alege tipul de semnătură olografă sau digitală. Trimite contractul la semnare către client printr-un click.
b) Clientul primește un link securizat de semnare pe e-mail. Accesează link-ul de pe telefon, tabletă sau calculator, vizualizează contractul și dacă e de acord îl semnează.
c) După semnare, va primi un cod prin SMS pe care trebuie să îl introducă în platformă
d) În urma validării contractul va fi trimis ambelor părți pe e-mail.
12. Ce tipuri de documente pot fi semnate prin eContracte? 
Prin eContracte se poate semna orice document care nu necesită semnătură electronică avansată cum ar fi:
Oferte
Cereri
Contracte
Formulare
Acte adiționale
Declarații
Documente de angajare
Proceduri
Documente contabile
Petiții
Acorduri GDPR și NDA
Acte de notificare
13. Cum asigurăm confidențialitatea documentelor? 
Confidențialitatea și securitatea documentelor create și semnate prin eContracte.ro sunt esențiale pentru noi. De aceea am formulat în detaliu condițiile pe care le oferim în acest sens.
Pentru textul complet vezi Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate.
14. De ce să alegi eContracte? 
eContracte este o platformă performantă de gestiune a contractelor, semnare online, registre electronice, modul de facturare, rapoarte, precum și tool-uri care ușurează documentația companiilor.
Este soluția completă de gestionare și semnare a contractelor/documentelor tale online, indiferent de domeniul de activitate în care activezi.
Testează un cont premium GRATUIT
eContracte foloșeste cookie-uri. Prin utilizarea site-ului acceptați folosirea acestora.
Aflați mai multe.Accept cookie.